Dla niezorientowanych a czytajacych ten watek, to fotki sa rozwinieciem tematu z watku tego:
Wg mnie sprawa jest jasna i klarowna. Jesli beda Cie zbywac to odwolaj sie do producenta silnika powolujac sie na biuletyn techniczny, dobrze aby pismo poszlo od prawnika.
Problem ewentualnie mozesz miec z 2-gim wozem. Ale jesli wszystko pojdzie OK i naprawia pierwszy to moze w 2-gi nie beda wnikac za bardzo (wiesz co mam na mysli).
Powracajac jednak do watku bierzacego to jak juz bedziesz montowal szpere, to prosze postaraj sie o jakas fotorelacje i jakies info. Czyli co mowili mechanicy, co bylo problemem a co nie. Bedzie to przydatne dla ludzi, ktorzy w przyszlosci beda chcieli zamontowac szpere. Acha i jeszcze jakbys mogl podac swoj typ szpery.
Ja na stronie producenta znalazlem tylko dwa rodzaje. Jedna ma wlasnie palioza u siebie, drugi typ szpery jest do wszystkich silnikow z DSG, a jestem ciekaw czy do benzynowych silnikow jest tez ten sam model co ma kolega palioza czy moze jakis inny?
Wg mnie sprawa jest jasna i klarowna. Jesli beda Cie zbywac to odwolaj sie do producenta silnika powolujac sie na biuletyn techniczny, dobrze aby pismo poszlo od prawnika.
Problem ewentualnie mozesz miec z 2-gim wozem. Ale jesli wszystko pojdzie OK i naprawia pierwszy to moze w 2-gi nie beda wnikac za bardzo (wiesz co mam na mysli).
Powracajac jednak do watku bierzacego to jak juz bedziesz montowal szpere, to prosze postaraj sie o jakas fotorelacje i jakies info. Czyli co mowili mechanicy, co bylo problemem a co nie. Bedzie to przydatne dla ludzi, ktorzy w przyszlosci beda chcieli zamontowac szpere. Acha i jeszcze jakbys mogl podac swoj typ szpery.
Ja na stronie producenta znalazlem tylko dwa rodzaje. Jedna ma wlasnie palioza u siebie, drugi typ szpery jest do wszystkich silnikow z DSG, a jestem ciekaw czy do benzynowych silnikow jest tez ten sam model co ma kolega palioza czy moze jakis inny?
Komentarz